GlobeCore / Продукція / Обслуговування вітрових турбін та очистка турбінних масел / Установка заміни масла в редукторах вітрогенераторів CMM-GL

Установка заміни масла в редукторах вітрогенераторів CMM-GL

Установка типу СММ-GL призначена для зливу відпрацьованого масла, промивання за допомогою промивного масла і закачування нового масла в редуктор вітрогенератора. Обладнання може використовуватися для виконання перерахованих технологічних операцій в головних і азимутальних редукторах, а також редукторах кута атаки лопатей вітрових установок.

Установка застосовується для заміни мінеральних і синтетичних трансмісійних масел з наступними характеристиками:

  • в’язкість кінематична при 40 °С – 8 … 50 мм²/ с;
  • густина при 20 °С – 800 … 950 кг/м³;
  • клас промислової чистоти по ДСТУ ГОСТ 17216:2004, не гірше – 14.

Склад установки заміни трансмісійного масла СММ-GL

Установка СММ-GL є одноосним причіпом, на якому встановлені робочий блок і блок управління. До складу робочого блоку також входять барабани під шланги. Двері блоку управління обладнані надійними запірними пристроями.

Для роботи установки необхідно електроживлення від зовнішньої мережі. CMM-GL повністю автоматизована за рахунок спеціального контролера, який керує і стежить за роботою насосів, запірної арматури, ємнісних датчиків, датчиків температури, реле потоку, фільтрів, манометрів і витратоміра.

Режими роботи

Режим викачування відпрацьованого масла

У цьому режимі за допомогою вакуумного насоса масло з корпусу редуктора турбіни зливається в вакуумну ємність до її заповнення, після чого включається шестеренний насос, і подальша викачка масла в підготовлену ємність відбувається за рахунок шестеренчатого насоса.
Режим очищення редуктора за допомогою промивного масла

У цьому режимі за допомогою шестеренчатого насоса масло подається на задану висоту (до 60 м) і під тиском вливається в корпус редуктора, змиваючи відпрацьоване масло і механічні домішки.

Режим подачі чистого масла в редуктор вітрогенератора

У цьому режимі за допомогою шестеренного насоса масло подається на задану висоту (до 60 м).

Режим фільтрації

Під час закачування чистого або промивного масла в редуктор вітрогенератора масло в системі проходить через фільтр на 15 мкм, за допомогою якого відбувається додатковий контроль чистоти.

Параметр

Значення

1. Продуктивність закачки, м3/год, не менше

0,6

2. Продуктивність зливу, м3/год, не менше

0,13

3. Тиск на виході, МПа

1,3

4. Максимальная споживана потужність, кВт, не більше

4,1

5. Параметри електричного струму

– напруга, В (на вимогу замовника)

380 (240, 400, 480)

– змінний з частотою, Гц (на вимогу замовника)

50 (60)

6. Габаритні розміри, мм, не більше

– довжина

3509

– ширина

1959

– висота

1306

7. Маса порожньої установки, кг, не більше

900

  • якісна заміна масла в редукторах вітрогенераторів;
  • зменшення часу простою вітрогенераторів (процес заміни масла не перевищує однієї години);
  • мобільність (пересування по вітрополю за допомогою автотранспорту, можливе транспортування в стандартному контейнері);
  • збір аварійно розлитого масла з рами гондоли;
  • робота в режимі перекачування масла з ємності в ємність;
  • будь-яка точка установки доступна для огляду й обслуговування.

Установки GlobeCore CMM-G можуть використовуватися для: 

  • заправки оливою великих корабельних двигунів та іншого оливонаповненого обладнання, яке використовується на борту суден;
  • заміни оливи в гідроагрегатах та турбінах на великих гідроелектростанціях;
  • заміни оливи в великих редукторах, які використовуються в обладнанні для видобутку корисних копалин та на металургійних заводах;
  • заміни оливи в системах парових турбін теплових електростанцій;
  • заміни оливи в двигунах великих транспортних літаків;
  • заміни оливи в рухомих частинах механічних трекерів сонячних електростанцій;
  • заміни оливи в системах великих ліфтів та ескалаторів торгових центрів, аеропортів та метро;
  • заміни оливи в трансмісіях локомотивів та іншого рухомого складу залізниць;
  • заміни оливи в редукторах та гідравлічних системах великих сільськогосподарських машин: комбайнів, тракторів та систем зрошення;
  • заміни оливи в трансмісійних системах екскаваторів, кранів та бульдозерів;
  • заміни оливи в механічних системах атракцонів, наприклад, американських гірок;
  • тестування та обслуговування редукторів і двигунів на фабриках та заводах;
  • заміни оливи в механічних системах нафтовидобувних платформ, газопроводів та обладнання для переробки нафти;
  • заміни оливи в компресорах та насосах теплообмінників та холодильного обладнання;
  • заміни оливи в масляних системах охолодження та змащування машин для лиття під тиском та екструдерів;
  • заміни оливи в механічних системах обладнання для виробництва біодизеля, біогазу та інших видів біопалива;
  • заміни оливи в обладнанні насосних станцій, які забезпечують подачу води та обробку стічних вод;
  • заміни оливи в механічних системах великих добувних машин та транспортних систем, що використовуються в гірничодобувній промисловості, включаючи конвеєри, бурильні установки та підйомні механізми;
  • заміни оливи в механінчих системах геліотермальних станцій та геотермальних насосів;
  • заміни оливи в гідравлічних та трансмісійних системах спеціалізованого обладнання для будівництва тунелів та шахт, таке як тунелепрохідні щити та бурові установки;
  • заміни оливи в механічних системах обладнання аеропортів: тягачів багажу, автобусів для перевезення пасажирів та снігоприбиральних машин;
  • заміни оливи в високотискових системах обладнання для підводних досліджень та добування ресурсів, включаючи дистанційно керовані підводні апарати та автономні підводні апарати;
  • заміни оливи в механічних системах машин для переробки пластику, металобрухту та інших відходів.