Установки для компаундування пального УСБ

Гідродинамічні кавитационні гомогенізатори УСБ відновлюють і покращують властивості лежаних і обводнених мазутів, збільшують вихід світлих нафтопродуктів з нафти, дозволяють домогтися повного згоряння мазуту в котлах і в корабельних двигунах, отримати пічні палива з нафтошламів, повністю очистити зовнішні стінки колекторів у котлах. Гомогенізація пального установками УСБ забезпечує економію до 20% при використанні мазуту та до 15% – легких палив.

Гомогенізатори дозволяють отримати різні сумішеві палива: з мазутів і відходів виробництва, мазутів і кам’яновугільної смоли, водовугільного палива, біопалива, також готувати до ефективної утилізації різні рідкі відходи на теплових і електричних станціях.

Показник

УСБ-18/3

УСБ-18/5

УСБ-20/3

УСБ-60/3

УСБ-60/5

УСБ-100/4

УСБ-100/5

Продуктивність, м3/год

18

18

20

60

60

100 100
Кількість рідин, що змішуються 2…3 2…5 2…3

2…3

2…5

2…3

2…5
Витрата основного компонента, м3/год 17 11 13

57

50,0

100

100

Витрата добавок, м3/час
*  вхід I 0,25..2,5 2..7 0,25..2,5

0,5..3,5

0,1..1,0

0,4…4

0,4…4

*  вхід II 0,1..1,0 0,5..3,5 0,1..1,0

0,1..1,0

0,0..0,02

0,4…4

0,4…4

*  вхід III 0,5..3,5

0,25..2,5

2,5…25

0,05…0,5
*  вхід IV 0,15..0,65

0,5..6,3

2,5…25

Тиск пального, що подається до установки, МПа

0,8

0,8

0,8

0,8

0,8

0,8

0,8

Споживана потужність, кВт

15

15

15

36

36

55

55

Висота підйому суміші, м, мах

до 15

до 15

до 15

до 15

до 15

до 15

до 15

Габаритні розміри, мм
  довжина

500

500

500

700

1000

2000

2000
  ширина

500

600

500

1200

1500

1400

1400

  висота

1500

1500

1500

1550

1850

2200

2200

Маса, кг

130

170

185

450

750

1450

1540

  • застосовуються для виробництва біодизелю, багатокомпонентних сумішевих моторних палив (в тому числі з добавками рослинного походження), а також для змішування дизельного пального з біопальним;
  • можна проводити емульгування і гомогенізацію мазуту і паливних сумішей;
  • скорочення тривалості технологічного процесу за рахунок кавітаційної обробки;
  • підвищення рентабельності виробництва за рахунок оптимального використання компонентів пального;
  • завантаження готового продукту безпосередньо в бензовози.