GlobeCore / Продукція / Обслуговування вітрових турбін та очистка турбінних масел / Установка заміни масла в редукторах вітрогенераторів CMM-G

Установка заміни масла в редукторах вітрогенераторів CMM-G

Установка типу CMM-G призначена для триступеневої заміни масла в редукторах вітряних турбін (злив старого масла, промивання редуктора і заливка нового масла). Обладнання забезпечує оперативне і якісне обслуговування масляної системи вітроагрегата. Установка для заміни масла універсальна і працює з редукторами вітряних турбін різних виробників. Також СММ-G може бути використана для нагріву чистого масла.

Установка застосовується для заміни мінеральних і синтетичних трансмісійних масел, що володіють такими властивостями:

  • в’язкість кінематична при 40 °С – 8 … 50 мм²/с;
  • густина при 20 °С, – 800 … 950 кг/м³;
  • клас промислової чистоти по ДСТУ ГОСТ 17216:2004, не гірше – 14.

Склад установки заміни масла СММ-G

Установка для заміни масла CMM-G являє собою причіп на якому розміщені бокс, ємність чистого масла, ємність брудного масла, барабани для шлангів. У бічних стінках боксу передбачені двері, що відкриваються, і ролети для простого доступу та обслуговування. У лівій частині боксу розташовується відсік для зберігання інвентарю. У відсіку з ролетами встановлений генератор для живлення установки при відсутності підключення до мережі. Контроль параметрів і управління автоматичними клапанами здійснюється контролером. На кінці заправного шланга встановлений лічильник масла.

Перед кожною зміною типу масла необхідно виконати наступні дії:

  • промити установку, щоб виключити змішування масел різних типів (мінеральні і синтетичні);
  • замінити фільтроелементи.

Установка для заміни масла CMM-G – режими роботи

Режим викачування відпрацьованого масла

У цьому режимі за допомогою вакуумного насоса масло з корпусу редуктора турбіни зливається в ємність.

Режим очищення редуктора за допомогою промивного масла

У цьому режимі за допомогою насоса масло подається на задану висоту до 105 м і під тиском до 5 атмосфер вливається в корпус редуктора, змиваючи відпрацьоване масло і механічні домішки.

Режим нагріву і фільтрації

Цей режим необхідний для швидкого прогрівання і фільтрації чистого масла перед його заливкою. Після підігріву до 70 °С масло подається в редуктор турбіни.

При використанні режиму нагріву і фільтрації можна одночасно подавати масло в редуктор і підігрівати наступну партію для заправки в інший вітрогенератор.

Режим подачі чистого масла в редуктор вітрогенератора

У цьому режимі за допомогою насоса масло подається на задану висоту до 105 м. В процесі подачі масло додатково фільтрується фільтрами на 3 та 25 мкм.

Параметр

Значення

1. Продуктивність закачки, м3/год, не менше

0,8

2. Продуктивність зливу, м3/год, не менше

0,5

3. Максимальная температура масла на виході в режимі нагріву, ºС

70

4. Тиск на виході, МПа

1,3

5. Потужність маслонагрівача, кВт, не більше

4,8

6. Максимальна споживана потужність, кВт, не більше

8

7. Параметри електричного струму  
– напруга, В

380

– змінний з частотою, Гц

50

8. Габаритні розміри, мм, не більше  
– довжина

5700

– ширина

2400

– висота

1650

9. Маса порожньої установки, кг, не більше

2500

 

  • мобільність;
  • робота в складних кліматичних умовах;
  • повна автоматизація робочих процесів;
  • автоматичне корегування потоку масла при зміні вихідних умов (стану фільтрів, висоти подачі масла і ін.);
  • злив відпрацьованого і закачування нового масла відбувається менш, ніж за 1 годину;
  • барабани обладнані електроприводом для швидкого змотування шлангів;
  • може працювати автономно при відсутності живлячої мережі за рахунок власного генератора.

Установки GlobeCore CMM-G можуть використовуватися для: 

  • заправки оливою великих корабельних двигунів та іншого оливонаповненого обладнання, яке використовується на борту суден;
  • заміни оливи в гідроагрегатах та турбінах на великих гідроелектростанціях;
  • заміни оливи в великих редукторах, які використовуються в обладнанні для видобутку корисних копалин та на металургійних заводах;
  • заміни оливи в системах парових турбін теплових електростанцій;
  • заміни оливи в двигунах великих транспортних літаків;
  • заміни оливи в рухомих частинах механічних трекерів сонячних електростанцій;
  • заміни оливи в системах великих ліфтів та ескалаторів торгових центрів, аеропортів та метро;
  • заміни оливи в трансмісіях локомотивів та іншого рухомого складу залізниць;
  • заміни оливи в редукторах та гідравлічних системах великих сільськогосподарських машин: комбайнів, тракторів та систем зрошення;
  • заміни оливи в трансмісійних системах екскаваторів, кранів та бульдозерів;
  • заміни оливи в механічних системах атракцонів, наприклад, американських гірок;
  • тестування та обслуговування редукторів і двигунів на фабриках та заводах;
  • заміни оливи в механічних системах нафтовидобувних платформ, газопроводів та обладнання для переробки нафти;
  • заміни оливи в компресорах та насосах теплообмінників та холодильного обладнання;
  • заміни оливи в масляних системах охолодження та змащування машин для лиття під тиском та екструдерів;
  • заміни оливи в механічних системах обладнання для виробництва біодизеля, біогазу та інших видів біопалива;
  • заміни оливи в обладнанні насосних станцій, які забезпечують подачу води та обробку стічних вод;
  • заміни оливи в механічних системах великих добувних машин та транспортних систем, що використовуються в гірничодобувній промисловості, включаючи конвеєри, бурильні установки та підйомні механізми;
  • заміни оливи в механінчих системах геліотермальних станцій та геотермальних насосів;
  • заміни оливи в гідравлічних та трансмісійних системах спеціалізованого обладнання для будівництва тунелів та шахт, таке як тунелепрохідні щити та бурові установки;
  • заміни оливи в механічних системах обладнання аеропортів: тягачів багажу, автобусів для перевезення пасажирів та снігоприбиральних машин;
  • заміни оливи в високотискових системах обладнання для підводних досліджень та добування ресурсів, включаючи дистанційно керовані підводні апарати та автономні підводні апарати;
  • заміни оливи в механічних системах машин для переробки пластику, металобрухту та інших відходів.