Установка заміни масла в редукторах вітрогенераторів CMM-G
Установка типу CMM-G призначена для триступеневої заміни масла в редукторах вітряних турбін (злив старого масла, промивання редуктора і заливка нового масла). Обладнання забезпечує оперативне і якісне обслуговування масляної системи вітроагрегата. Установка для заміни масла універсальна і працює з редукторами вітряних турбін різних виробників. Також СММ-G може бути використана для нагріву чистого масла.
Установка застосовується для заміни мінеральних і синтетичних трансмісійних масел, що володіють такими властивостями:
- в’язкість кінематична при 40 °С – 8 … 50 мм²/с;
- густина при 20 °С, – 800 … 950 кг/м³;
- клас промислової чистоти по ДСТУ ГОСТ 17216:2004, не гірше – 14.
Склад установки заміни масла СММ-G
Установка для заміни масла CMM-G являє собою причіп на якому розміщені бокс, ємність чистого масла, ємність брудного масла, барабани для шлангів. У бічних стінках боксу передбачені двері, що відкриваються, і ролети для простого доступу та обслуговування. У лівій частині боксу розташовується відсік для зберігання інвентарю. У відсіку з ролетами встановлений генератор для живлення установки при відсутності підключення до мережі. Контроль параметрів і управління автоматичними клапанами здійснюється контролером. На кінці заправного шланга встановлений лічильник масла.
Перед кожною зміною типу масла необхідно виконати наступні дії:
- промити установку, щоб виключити змішування масел різних типів (мінеральні і синтетичні);
- замінити фільтроелементи.
Установка для заміни масла CMM-G – режими роботи
Режим викачування відпрацьованого масла
У цьому режимі за допомогою вакуумного насоса масло з корпусу редуктора турбіни зливається в ємність.
Режим очищення редуктора за допомогою промивного масла
У цьому режимі за допомогою насоса масло подається на задану висоту до 105 м і під тиском до 5 атмосфер вливається в корпус редуктора, змиваючи відпрацьоване масло і механічні домішки.
Режим нагріву і фільтрації
Цей режим необхідний для швидкого прогрівання і фільтрації чистого масла перед його заливкою. Після підігріву до 70 °С масло подається в редуктор турбіни.
При використанні режиму нагріву і фільтрації можна одночасно подавати масло в редуктор і підігрівати наступну партію для заправки в інший вітрогенератор.
Режим подачі чистого масла в редуктор вітрогенератора
У цьому режимі за допомогою насоса масло подається на задану висоту до 105 м. В процесі подачі масло додатково фільтрується фільтрами на 3 та 25 мкм.
Параметр |
Значення |
1. Продуктивність закачки, м3/год, не менше |
0,8 |
2. Продуктивність зливу, м3/год, не менше |
0,5 |
3. Максимальная температура масла на виході в режимі нагріву, ºС |
70 |
4. Тиск на виході, МПа |
1,3 |
5. Потужність маслонагрівача, кВт, не більше |
4,8 |
6. Максимальна споживана потужність, кВт, не більше |
8 |
7. Параметри електричного струму | |
– напруга, В |
380 |
– змінний з частотою, Гц |
50 |
8. Габаритні розміри, мм, не більше | |
– довжина |
5700 |
– ширина |
2400 |
– висота |
1650 |
9. Маса порожньої установки, кг, не більше |
2500 |
- мобільність;
- робота в складних кліматичних умовах;
- повна автоматизація робочих процесів;
- автоматичне корегування потоку масла при зміні вихідних умов (стану фільтрів, висоти подачі масла і ін.);
- злив відпрацьованого і закачування нового масла відбувається менш, ніж за 1 годину;
- барабани обладнані електроприводом для швидкого змотування шлангів;
- може працювати автономно при відсутності живлячої мережі за рахунок власного генератора.
Установки GlobeCore CMM-G можуть використовуватися для:
- заправки оливою великих корабельних двигунів та іншого оливонаповненого обладнання, яке використовується на борту суден;
- заміни оливи в гідроагрегатах та турбінах на великих гідроелектростанціях;
- заміни оливи в великих редукторах, які використовуються в обладнанні для видобутку корисних копалин та на металургійних заводах;
- заміни оливи в системах парових турбін теплових електростанцій;
- заміни оливи в двигунах великих транспортних літаків;
- заміни оливи в рухомих частинах механічних трекерів сонячних електростанцій;
- заміни оливи в системах великих ліфтів та ескалаторів торгових центрів, аеропортів та метро;
- заміни оливи в трансмісіях локомотивів та іншого рухомого складу залізниць;
- заміни оливи в редукторах та гідравлічних системах великих сільськогосподарських машин: комбайнів, тракторів та систем зрошення;
- заміни оливи в трансмісійних системах екскаваторів, кранів та бульдозерів;
- заміни оливи в механічних системах атракцонів, наприклад, американських гірок;
- тестування та обслуговування редукторів і двигунів на фабриках та заводах;
- заміни оливи в механічних системах нафтовидобувних платформ, газопроводів та обладнання для переробки нафти;
- заміни оливи в компресорах та насосах теплообмінників та холодильного обладнання;
- заміни оливи в масляних системах охолодження та змащування машин для лиття під тиском та екструдерів;
- заміни оливи в механічних системах обладнання для виробництва біодизеля, біогазу та інших видів біопалива;
- заміни оливи в обладнанні насосних станцій, які забезпечують подачу води та обробку стічних вод;
- заміни оливи в механічних системах великих добувних машин та транспортних систем, що використовуються в гірничодобувній промисловості, включаючи конвеєри, бурильні установки та підйомні механізми;
- заміни оливи в механінчих системах геліотермальних станцій та геотермальних насосів;
- заміни оливи в гідравлічних та трансмісійних системах спеціалізованого обладнання для будівництва тунелів та шахт, таке як тунелепрохідні щити та бурові установки;
- заміни оливи в механічних системах обладнання аеропортів: тягачів багажу, автобусів для перевезення пасажирів та снігоприбиральних машин;
- заміни оливи в високотискових системах обладнання для підводних досліджень та добування ресурсів, включаючи дистанційно керовані підводні апарати та автономні підводні апарати;
- заміни оливи в механічних системах машин для переробки пластику, металобрухту та інших відходів.