Установка заміни масла в редукторах вітрогенераторів CMM-GL
Установка типу СММ-GL призначена для зливу відпрацьованого масла, промивання за допомогою промивного масла і закачування нового масла в редуктор вітрогенератора. Обладнання може використовуватися для виконання перерахованих технологічних операцій в головних і азимутальних редукторах, а також редукторах кута атаки лопатей вітрових установок.
Установка застосовується для заміни мінеральних і синтетичних трансмісійних масел з наступними характеристиками:
- в’язкість кінематична при 40 °С – 8 … 50 мм²/ с;
- густина при 20 °С – 800 … 950 кг/м³;
- клас промислової чистоти по ДСТУ ГОСТ 17216:2004, не гірше – 14.
Склад установки заміни трансмісійного масла СММ-GL
Установка СММ-GL є одноосним причіпом, на якому встановлені робочий блок і блок управління. До складу робочого блоку також входять барабани під шланги. Двері блоку управління обладнані надійними запірними пристроями.
Для роботи установки необхідно електроживлення від зовнішньої мережі. CMM-GL повністю автоматизована за рахунок спеціального контролера, який керує і стежить за роботою насосів, запірної арматури, ємнісних датчиків, датчиків температури, реле потоку, фільтрів, манометрів і витратоміра.
Режими роботи
Режим викачування відпрацьованого масла
У цьому режимі за допомогою вакуумного насоса масло з корпусу редуктора турбіни зливається в вакуумну ємність до її заповнення, після чого включається шестеренний насос, і подальша викачка масла в підготовлену ємність відбувається за рахунок шестеренчатого насоса.
Режим очищення редуктора за допомогою промивного масла
У цьому режимі за допомогою шестеренчатого насоса масло подається на задану висоту (до 60 м) і під тиском вливається в корпус редуктора, змиваючи відпрацьоване масло і механічні домішки.
Режим подачі чистого масла в редуктор вітрогенератора
У цьому режимі за допомогою шестеренного насоса масло подається на задану висоту (до 60 м).
Режим фільтрації
Під час закачування чистого або промивного масла в редуктор вітрогенератора масло в системі проходить через фільтр на 15 мкм, за допомогою якого відбувається додатковий контроль чистоти.
Параметр |
Значення |
|
1. Продуктивність закачки, м3/год, не менше |
0,6 |
|
2. Продуктивність зливу, м3/год, не менше |
0,13 |
|
3. Тиск на виході, МПа |
1,3 |
|
4. Максимальная споживана потужність, кВт, не більше |
4,1 |
|
5. Параметри електричного струму |
||
– напруга, В (на вимогу замовника) |
380 (240, 400, 480) |
|
– змінний з частотою, Гц (на вимогу замовника) |
50 (60) |
|
6. Габаритні розміри, мм, не більше |
||
– довжина |
3509 |
|
– ширина |
1959 |
|
– висота |
1306 |
|
7. Маса порожньої установки, кг, не більше |
900 |
- якісна заміна масла в редукторах вітрогенераторів;
- зменшення часу простою вітрогенераторів (процес заміни масла не перевищує однієї години);
- мобільність (пересування по вітрополю за допомогою автотранспорту, можливе транспортування в стандартному контейнері);
- збір аварійно розлитого масла з рами гондоли;
- робота в режимі перекачування масла з ємності в ємність;
- будь-яка точка установки доступна для огляду й обслуговування.
Установки GlobeCore CMM-G можуть використовуватися для:
- заправки оливою великих корабельних двигунів та іншого оливонаповненого обладнання, яке використовується на борту суден;
- заміни оливи в гідроагрегатах та турбінах на великих гідроелектростанціях;
- заміни оливи в великих редукторах, які використовуються в обладнанні для видобутку корисних копалин та на металургійних заводах;
- заміни оливи в системах парових турбін теплових електростанцій;
- заміни оливи в двигунах великих транспортних літаків;
- заміни оливи в рухомих частинах механічних трекерів сонячних електростанцій;
- заміни оливи в системах великих ліфтів та ескалаторів торгових центрів, аеропортів та метро;
- заміни оливи в трансмісіях локомотивів та іншого рухомого складу залізниць;
- заміни оливи в редукторах та гідравлічних системах великих сільськогосподарських машин: комбайнів, тракторів та систем зрошення;
- заміни оливи в трансмісійних системах екскаваторів, кранів та бульдозерів;
- заміни оливи в механічних системах атракцонів, наприклад, американських гірок;
- тестування та обслуговування редукторів і двигунів на фабриках та заводах;
- заміни оливи в механічних системах нафтовидобувних платформ, газопроводів та обладнання для переробки нафти;
- заміни оливи в компресорах та насосах теплообмінників та холодильного обладнання;
- заміни оливи в масляних системах охолодження та змащування машин для лиття під тиском та екструдерів;
- заміни оливи в механічних системах обладнання для виробництва біодизеля, біогазу та інших видів біопалива;
- заміни оливи в обладнанні насосних станцій, які забезпечують подачу води та обробку стічних вод;
- заміни оливи в механічних системах великих добувних машин та транспортних систем, що використовуються в гірничодобувній промисловості, включаючи конвеєри, бурильні установки та підйомні механізми;
- заміни оливи в механінчих системах геліотермальних станцій та геотермальних насосів;
- заміни оливи в гідравлічних та трансмісійних системах спеціалізованого обладнання для будівництва тунелів та шахт, таке як тунелепрохідні щити та бурові установки;
- заміни оливи в механічних системах обладнання аеропортів: тягачів багажу, автобусів для перевезення пасажирів та снігоприбиральних машин;
- заміни оливи в високотискових системах обладнання для підводних досліджень та добування ресурсів, включаючи дистанційно керовані підводні апарати та автономні підводні апарати;
- заміни оливи в механічних системах машин для переробки пластику, металобрухту та інших відходів.