Попри війну підприємство змогло зберегти свої позиції на ринку, утримати ядро професіоналів на виробництві й навіть покращити деякі показники роботи.
Випробуванням для компанії став березень. Це був час, коли фахівці заводу займалися не стільки продажами, скільки диверсифікацією поставок обладнання. Вдалося знайти нові, надійніші, шляхи експорту продукції GlobeCore, замінивши розірвані війною ланцюжки постачання.
Випробування компанія пройшла успішно. Саме тому для неї підсумки 2022 року виглядають оптимістично. Так, цьогоріч вдалося наростити поставки установок, приладів, вузлів та деталей до обладнання насамперед в Азію, Європу та Латинську Америку. Є незначний приріст поставок до США та Канади. До речі, показники продажів у ці країни підтверджують підтримку американців та канадійців України в цілому та інтерес до нашого обладнання зокрема.
Аналіз результатів року, що минає, показує: компанія GlobeCore постачає свою продукцію на всі континенти планети. Найбільше — в Азію. На другому місці — Європа. Слідом за нею йдуть Латинська Америка, Африка, Північна Америка й Австралія.
До речі, лідером серед країн, які в 2022 році отримали продукцію компанію GlobeCore, є Перу. На другому місці за кількістю поставленого обладнання, вузлів і деталей — Україна.
2022-го року співробітники компанії GlobeCore своєчасно реагують на виклики індустрії, успішно вирішують проблеми та йдуть назустріч клієнтам.